Vydavateľ: Mladé letá
ISBN: 9788010036189
Poč.strán: 184
Rok vydania:
Väzba: brožovaná
Formát: 210x294
Jazyk: slovenský
Pridané: 07.06. 2022

Kniha nie je skladom,
zasielame do 7 dní

Bežná cena: 21,65 €
Naša cena: 18,40 €
Zľava: 15%

Marketing II pre študijné odbory stredných odborných škôl

Autor: Hartmanová E., Otrubčák P.

Marketing II pre študijné odbory stredných odborných škôlUčebnica sa venuje v prvej kapitole riadeniu firmy a marketingu a pomáha tak porozumieť vzájomnému prepojeniu podniku a marketingu a ich úsiliu o dosiahnutie úspešnosti. V 2.kapitole analýza marketingového prostredia nájdete odpoveď na otázku "Komu by firma mala byť užitočná?" Spoznáte tu okolie, na ktoré marketingová činnosť podniku musí reagovať. Ďalšia v poradí je kapitola č. 3, ktorá analyzuje nákupné správanie. Štvrtá zase predstaví základné stratégie na trhu, kde je možné podrobnejšie skúmať efektívnosť procesov. V kapitole č. 5 sa pozrieme na výskum trhu, v šiestej na strategický marketing. 7. kapitola marketing manažment sa zameriava na činnosť marketingových manažérov t. j. plánovanie, organizovanie, vedenie ľudí a pod. Posledná 8. kapitola aplikácia marketingu v službách je aplikáciou marketingu na služby.