Vydavateľ: GRADA Slovakia
ISBN: 9788080907167
Poč.strán: 144
Rok vydania: 2024
Väzba: brožovaná
Formát: 165 x 240
Jazyk: slovenský
Pridané: 29.02. 2024

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Bežná cena: 16,99 €
Naša cena: 12,55 €
Zľava: 26%

Manažment sociálnych sietí

Sociálne médiá ako marketingový a komunikačný nástroj

Autor: Kuchta Martin, Jankovič Michal

Kniha je v kategórii: Marketing
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.