Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788057106364
Poč.strán: 116
Rok vydania: 2023
Väzba: brožovaná
Formát: 154x214
Jazyk: slovenský
Pridané: 26.01. 2024

Kniha nie je skladom
expedujeme do 7dní

Bežná cena: 16,50 €
Naša cena: 13,50 €
Zľava: 18%

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Autor: Madleňák Adam

Kniha je v kategórii: Marketing
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností.Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.