Kniha je skladom,
zasielame obratom.
Vydavateľ: Wolters Kluwer
ISBN: 9788081683824
Poč.strán: 352
Rok vydania: 2016
Väzba: viazaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.03. 2016
ISBN: 9788081683824
Poč.strán: 352
Rok vydania: 2016
Väzba: viazaná
Formát: 148x210
Jazyk: slovenský
Pridané: 31.03. 2016
Bežná cena: 10,90 €
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%
Naša cena: 8,90 €
Zľava: 18%
Aplikovaný marketing
Autor: Oreský Milan
Kniha je v kategórii: Marketing
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické
poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú
teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide
aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu
sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne
médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia,
ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a
spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen
poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov,
aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi
v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k
princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.