Kniha je vypredaná.
Vydavateľ: Sprint dva
ISBN: 9788089393329
Poč.strán: 320
Rok vydania: 2010
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
ISBN: 9788089393329
Poč.strán: 320
Rok vydania: 2010
Väzba: viazaná
Formát: 2
Jazyk: slovenský
Pridané: 23.06. 2014
Bežná cena: 13,80 €
Naša cena: 12,10 €
Zľava: 12%
Naša cena: 12,10 €
Zľava: 12%
Balenie tovaru
Autor: Kačánek Igor
Kniha je v kategórii: Marketing
BONO – Bez obalu niet obchodu Toto heslo sa stalo základnou premisou akýchkoľvek súčasných a budúcich úvah o úlohách a význame obalov a celej obalovej techniky v národnom hospodárstve. Súčasne sa stalo aj neformálnym pozdravom obaliarov a vyjadrením zmyslu úsilia o prenesenie základných a najnovších poznatkov v tejto oblasti do výučby a do praxe. Obaly dnes považujeme akosi automaticky za súčasť výrobku, často bez hlbšieho zamyslenia nad tým, že tejto súčasti výrobku sa má venovať eminentná pozornosť v rámci celej marketingovej stratégie, či už v domácom alebo ešte viac v zahraničnom obchode.