Vydavateľ: Orbis Pictus Istropolitana
ISBN: 9788081207891
Poč.strán: 96
Rok vydania: 2020
Väzba: brožovaná
Formát: 210×297
Jazyk: slovenský
Pridané: 09.09. 2008

Kniha je skladom,
zasielame obratom.

Naša cena: 6,10 €

Šlabikár pre 1.ročník – 1.časť Virgovičová

+ kartónová príloha a nálepky

Autor: Virgovičová Lýdia, Virgovičová Zuzana

Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 1.časť je určený na prípravné a nácvikové obdobie čítania v 1. ročníku ZŠ. Inovovaný šlabikár autorského kolektívu L. Virgovičová a Z. Virgovičová- Leetz je modernizovaná a výtvarno-graficky prepracovaná verzia obľúbeného a osvedčeného šlabikára.
V šlabikári zostali zachované všetky osvedčené prvky. Obohatili sme ho však o nové úlohy a bohato ilustrované strany, ktoré výrazne pomáhajú rozvíjať komunikačné schopnosti žiaka. Humanisticko-tvorivá koncepcia rešpektuje základné podmienky rozvoja osobnosti žiaka. Vytvára priateľskú, kreatívnu klímu, pocit dôvery, istoty, akceptácie, priestor na citové prežívanie a komentovanie činnosti, potrieb a problémov.Šlabikár podporuje poznávacie schopnosti, spontánnosť a zvedavosť. Učiteľovi nepredpisuje, ale ponúka formy práce na dosiahnutie vyučovacích cieľov bez stresu a tak, aby každý žiak zažil pocit úspechu.Strany Šlabikára obsahujú nápovedné obrázky, normalizované tvary písma, didakticky premyslené cvičenia a texty a tvary na rozcvičenie jemnej motoriky dieťaťa predpísané učebnými osnovami a štandardami.Šlabikár pre 1.ročník ZŠ Virgovičová 1.časť je zostavený tak, aby všetci žiaci získavali vedomosti aktívne, tvorivo, bez stresu a mali vyššiu motiváciu učiť sa. Obsahuje viac zážitkových, motivujúcich, autoregulujúcich a kreatívnych metód, čím sa zvyšuje kvalita a efektívnosť práce žiakov aj učiteľov.
Koncepcia Šlabikára: je založená na rozvoji všetkých žiakov podľa ich možností a schopností s cieľom, aby sa každý žiak stal individualitou, rešpektuje individuálne osobitosti žiakov, rôznorodosť ich záujmov, potrieb, osobné tempo učenia a humanizáciu vyučovacieho procesu.
Texty na jednotlivých stranách sú zostavené s rôznou náročnosťou. Učiteľ má k dispozícii viac textov, ktoré mu umožňujú diferencovane pracovať so žiakmi. Nemusí so všetkými žiakmi preberať všetky texty a úlohy.